pondělí 30. července 2012

Tandem lehokolo - část 1.



Jedním z mých snů je postavit si kolo, se kterým budu moct překonat velké vzdálenosti velmi pohodlně. První co mě napadlo bylo lehokolo.
Obdivuji lehokolisty, kteří si kola staví sami, taky jsem se už o to pokusil ve studentských letech. Zaujalo mě to natolik, že si chci vyrobit své, technicky vyspělé lehokolo. Už nějaký pátek se zabývám konstrukcí lehokol, ovšem pořád to zůstává ve stádiu mé záliby, takže moc času na to nemám.
Tím, že jsem se oženil, jsem začal uvažovat o lehokole tandemovém. Postupem času jsem své nápady začal kreslit a modelovat, až vznikl můj projekt lehotandemu. Na tomto blogu se podělím o to, jak jsem začínal, co všechno jsem řešil při navrhování, a také co všechno ještě na návrhu chci změnit.
Na obrázku níže je pro představu stávající stav modelu. Už prošel mnoha úpravami, a ještě ho čeká dlouhá cesta, než se odvážím jej vyrobit. Hlavní roli v tomto hrají také peníze. Rám spočítaný zatím přesně nemám, ale nakupované cyklo komponenty budou stát minimálně 20.000,-,a to počítám se střední kvalitou (například osazení Deore).
Mé úvodní slovo skončilo, snad jsem vás nalákal na další návštěvy tohoto blogu. Uvítám také vaše zkušenosti, rady nebo nápady.
Jakub Müller

Žádné komentáře:

Okomentovat